Äntligen helg =)

Visst är det kul med Fredagar? För det innebär ju att det är helg, då man får sova, mysa runt extra länge i pyjamas och äta godis.

Fast denna fredag kommer att bli extra bra, för jag och sweetheart ska på bio! Ska se AVATAR. Jag älskar fantasy-filmer, och även "hjälp-världen-går-under"-filmer. Har höga förväntningar på denna, så jag hoppas att jag inte blir besviken.
Jag och sweet ska även äta ute idag, på någon asiatisk restaurang. Funderar på att lyxa till det med sushi. Mums.

Annars har man bara jobbat idag, och tyckt att det har varit superskönt att det är kallt ute, äntligen! Enligt termometern var det -18 grader. Synd bara att det är lite lite snö, men det får man stå ut med.

Appropå minusgrader, så är jag lite nöjd med mej själv denna vinter att jag har tänkt till (för en gångs skull.) Jag älskar nämligen att använda flesh tunnels istället för pluggar i öronen, och då framför allt tunnlar som är gjorda i kirurgiskt stål. Men ack, så rackarns kallt det blir med metall i öronen som vinden viner igenom! Metallen kyls ner väldigt fort. Ni vet hur det känns att få brainfreez? Tänk er att få det endast i örsnibbarna! Så som sagt, jag tänkte till, och skaffade tunnlar i plast istället! Självklart inköpta på Shanti. Så nöjd med mej själv (synd bara att det tog tid för mej att lista ut -_-´)

Och för den som är nyfiken, så är mina töjningar på 14mm vardera =)




En av mina pluggar med en elak clown på, även den inköpt på Shanti =)



Ha en trevlig kväll!

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0