Avatar!

James Cameron har gjort det igen, en storslagen film, med vackra effekter, karaktärer som man knyter band till och ett mycket tänkvärt budskap. Helt enkelt fantastisk! Soundtracken var så stämmningsfulla, att de antingen fick en att gråta, bli förbannad, täckt av gåshud eller fyllas av en nästan troende känsla (på något djupt stämmningsfullt vis, rackarns svårt att förklara)

Jag hade mycket höga förväntningar på denna film, och var rädd för att bli besviken. Men icke! Den tog helt andan ur mej. Den innehöll så mycket som jag (nästan) kräver av en film, som är mestadels känslor som är svåra att sätta ord på.

Till er som läser detta; Gå och se filmen, på bio. Det är den helt klart värd! Ni kommer inte att glömma den. =)



Na'vi-kvinnan Neytiri.


James Cameron, jag lyfter min hatt för dej.


Men nu måste jag sova, drömma mej bort och minnas filmen.
Tror du på en alternativ värld?

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0