Julafton nalkas!

Och jag blir som en småunge så fort julen närmar sej. Blir helt upp i varv, glad, nynnar, och småtaffsar på paketen i smyg.. Jag blir beroende av både julmust och pepparkakor (helst pepparkaksdeg). Vad är din favorit före jul?

I jul (eller rättaresagt imorgon kväll) ska jag åka upp till kära Jämtland. Kommer att sova ett par nätter hemma hos svärmor och hennes underbara familj i brukstun. Efterson min och sweets katt Anna måste följa med, så kan vi inte sova inne i själva boningshuset.
Onsdagen kommer nog att spenderas hos min ärade fader, och övertala honom att kika på mitt avgassystem på bilden. Har önskat mej det i julklapp av honom =) Sedan kanske det blir att hälsa på faster. Själva julafton firas hos svärmor, och på juldagen blir det julmys med älskade lilla mamma. LÄNGTAR!

Vad har du önskat dej i julklapp?




Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0