Mysonsdag

För någon timme kom jag hem efter "första dejten" med min gudson. Han är så vacker! Sov i min famn hela tiden, tror att jag är en riktig John Blund. (en bild kommer inom kort) Ska nog hälsa på igen antingen till helgen, glömde ju att ta med julklapparna till barna. Fast det gör inget, då får jag ju snusa lite till på knodden =)

När jag sedan kom hem, så hade min sweetheart dammsugit, skurat alla golven och diskat! Blev så glad, som alltid. För då slipper jag iallafall! Jag hatar att städa, men om jag måste välja, så dammsuger jag helst.

Vad föredrar du? Om du måste välja?

Ska fortsätta spela lite New Super Mario Wii =)


15 December. Äntligen!

En vinterbild från idag efter att jag och sweetheart var ner på affären och postade alla julkort =) Det är en helt annan kyla här i vid kusten än i inlandet.
  • Nya glasögon från SynOptik.
  • Supersöta prinsess-ko-öronmuffar från Bauhaus.
  • Dimmgrön halsduk gjord av mormor =)
  • Svart/vit/gråa vantar gjorda av faster =)
Smycket i septum (nosringen) är inköpt på Shanti här i Sundsvall, och piercingen gjordes av Jens. Och han lyckades få till den alldeles rak! Vilket jag har hört är jättesvårt. Tummen upp =)

Byebye!

Kommentarer
Postat av: Mija

Jag föredrar nog att städa badrummet för resultatet syns väl och snabbt. Om jag får välja bort nått så blir det garanterat dammsugningen! Jag hatar sladden som aldrig räcker, själva klumpen som alltid hakar upp sig i sladden och slangen som är bångstyrig!:)



Även om jag egentligen också skulle vilja ha sådana öronmuffar så skulle jag aldrig kunna bära upp dem. Inte som dig, du är jättesöt i dina!:D



/Mija

2009-12-16 @ 17:53:44
Postat av: Mamsen

Måste ju säga att glasögonen är jätte snygga. Du är jätte fin i dom, men du är ju alltid jätte fin mitt lilla hjärta.KRAM

2009-12-18 @ 18:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0