Nyår nalkas!

Puh.. har inte blivit mycket skrivet sedan i julas. Skyller på att det har varit lite mycket nu såhär i mellandagarna. Och jag har kommit fram till att jag HATAR MELLANDAGSREAN. Om inte annat så all denna *piip* trafik som här mellandagarna till. Idag tog det exempelvis 20 minuter mellan jobbparkeringen och Elgiganten. Tar knappt en minut att gå. Men men.

Men appropå julen, så fick jag underbara julklappar; Måste ha varit väldigt snäll i år =). Fick bland annat pengar till en symaskin, och av sweetheart så fick jag ett presentkort på Shanti. Och den utnyttjade idag för att skaffa lite fler hål i kroppen. Är så himla nöjd med resultatet, Jens vet vad han håller på med =)

Kan du gissa vart jag piercat mej?

Förresten, ska du ha några nyårslöften i år? Själv ska jag bara ha tre löften:
  1. Trolla bort 15kg
  2. Börja gymma
  3. Skära ner på nikotin (sluta röka)
Känns som ganska vettiga mål. Annat då man var yngre och hade listor som var oändligt långa, och innehöll grejer man inte kunde hålla.



God fortsättning och gott nytt!!

Bye bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0