Still under construction

.. och det går långsamt framåt. HTML-koder och datorer över lag brukar jag sällan komma överens med. Någon vänlig själ som kan hjälpa mej? *blink*

Känns skönt förresten att det är Söndag; slutet på veckan. Det enda roliga som hänt denna vecka är att jag har fått två paket på posten. Den ena innehöll hemmastickade grå-svart-vita tumvantar och en matchade halsduk. Tack kära faster!
Det andra paketet innehöll saker som jag själv beställt från www.barbarella.se , är glad att det gick så fort! Två dagar om man ska vara exakt. Beställde lite nya 5mm kulor i olika färger (i plast) samt en ny 10mm barbell, allt för tungan =)

Nä, nu ska jag fortsätta mysa med min sweetheart. Och försöka lista ut vad han ska få av tomten i år... hmm?


Har du något bra tips på julklappar?


//Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0