Aoutch...

Nu tycker man lite småsynd om sej själv.. Tidigare idag var jag till käkkirurgiska kliniken här i Sundsvall och "opererade" bort två visdomständer. Tyvärr den övre samt undre på höger sida, så jag kan inte öppna käken riktigt, och är även svullen. Buhu..
Men det tar jag ändå med ro, "vill man vara fin.." heter det ju, men jag vet inte om det talesättet passar in i den här situationen. Men men.

Men det västa var inte att få bedövning eller vålda ut tänderna; det värsta var att försöka hitta en parkering på sjukhuset! Helt sanslöst. Hittade tillslut en ledig plats mellan en snedparkerad grön Honda och en betongpelare, men då funkade ingen av kortläsarna på parkeringsautomaterna.. Så man fick gå tillbaka till bilen och försöka hitta småmynt.


Nu ska jag fortsätta knapra Ipren och tycka synd om mej själv.

Har du du dragit ut visdomständer?

ByeBye!

Kommentarer
Postat av: Sigge

skickar tycka-synd-om-pussar (Mamma hälsar krya på dig med)

2010-01-23 @ 07:16:46
Postat av: Mamsen

Om jämför med Östersund så finns det ju hur mycket parkering som som helst både inne och ute. Men du är duktig gumman som gått igenom så mycket med käke och gommen. Puss

2010-01-24 @ 09:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0