Vill ha nästa fredag!

Jag är så lyrisk! Beställde min nya mobiltelefon idag =) Det är en Samsung S7550 Blue Earth, tillverkad av återvunnen plast och kan laddas med hjälp av solceller =) Rätt miljömedveten. Rätt nöjd med mitt val.

Enda nackdelen är att blivande tatueringar får vänta ett tag, alla slantar som blir över går till drömmobilen.. Och dom pengar som inte går till telefonen eller räkningar, hamnar i semesterkassan. Längtar till semestern!


Ne, ska fortsätta titta på Supernatural. En av dom bättre serierna som jag har sett =)






Byebye!

Kommentarer
Postat av: ylva

Nu är det dax för en uppdatering tycker jag, du har faktiskt haft denna telefon ett tag nu :P När ska vi ta en promenad då?

2010-05-03 @ 22:37:07
URL: http://yvlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0