Jag ljög för en 4åring..

japp, det stämmer. Idag ljög jag för en 4åring.
Jag ställde upp för en arbetskamrat till mamma, och sa att jag minsan att jag kände tomten. Jag brukar ju prata med honom genom jobbet. Det ni! Så jag skulle hälsa tomten att den här flickan var jättesnäll, så att hon skulle få en massa julklappar =)

Men sedan skrämde jag henne lite, för hon såg min tandställning. Då sa jag att man får tandställning av tandläkaren om man äter för mycket godis. Och att det gör ont ;)

Är det fel att ljuga om sådant?
har du ljugit för små barn?

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: jennie

haha! helt rätt ;)

2010-11-16 @ 12:18:25
URL: http://haggkvistbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0