Nostalgisk

Ibland sliter hjärtat i bröstet, och just extra hårt just idag, just nu. Tankarna går tillbaka till Bräcke. (Ja, jag vet, Bräcke suger. Men ändå.) Vännerna jag hade, dom ROLIGA stunderna, hur enkelt livet var.

Då man tjuvrökte på på tågstationen. Satt och kollade på solnedgången i båthamnen. Gick promenader runt, runt och runt byn. Köpte mjukglass på Ica (av mamma såklart; mer glass =)

Då man sov över hos bästa vänner. Då gymnasieelever var coola. Då man cyklade överallt. Då man bar nitar, så var man djävulsdyrkare. Då man blev kallad flata.

Då man kollade på hockey-VM med pojkarna.

Man gick på tragiska lägenhetsfester. Lirade CS på rasterna (och i smyg på vissa lektioner.)


Jag är svag just nu, så ni kommer inte höra det här ofta; Jag saknar min tid i BRÄCKE!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0