Dag 10 – Bloggfavoriter

Okej, vad gör jag för att fördriva tiden på internet? Läser bloggar såklart!

Den blogg som jag läser mest, är Lady Dahmer! Jag älskar hennes sätt att skriva, samt hennes syn på feminism och genus. Och hur hon faktiskt sätter sin övertygelse i kraft i sin barnuppfostran och livsstil. FÖREBILD!

Sedan kommer Foki, en tjej som är så bedårande söt att man får hål i tänderna. Hon är så trevlig i sin blogg, att man verkligen vill att hon ska lyckas med sina drömmar.

Och fröken Adora, gothare, vampyr och trebarnsmamma. Hon är vacker och rolig, inspirerande helt enkelt.

Sedan läser jag faktiskt kissies blogg också, för ibland så måste man få skratta åt lite små patetiska människor.

Övriga bloggar jag läser, är min kusins blogg (måste hålla lite koll på henne) samt min vän Emanuels blogg. Han om någon skriver om intressanta saker, vitt och brett!

Tror det får räcka sådär faktiskt.

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0