Nervös

Snart smäller det.. om två timmar så måste jag börja fasta inför operationen imorgon(!) Sista fasta måltiden blev sushi, som man kan köpa på ICA, och snart blir det semla också. Ganska bra "avslut".

Börjar bli riktigt nervös nu, men som tur är så kommer jag få en lugnande coctail-blandning imorgon då jag läggs in på avdelningen. Dom närmsta dagarna så kommer jag inte att kunna prata, så internet och sms kommer nog bli min enda komunikation.

Började denna dag med att kliva upp 03:30, och sweetheart var söt och klev upp samtidigt som mej! Sedan åkte man buss från 05:00 till 10:10. Riktigt segt.. Fick träffa kirurgen Mats igen, samt en till läkare som ska vara med under operationen. Då fick jag veta att dom eventuellt kommer att slipa ner några av mina tänder också.. Träffade även en sköterska som också ska vara med, och hos henne så fick jag svara på om jag hade olika sjukdomar, samt lämna blodprov. Massa blod..

Och det roliga, jag fick även träffa min narkosläkare, som ser ut som en ung Vin Diesel! Lite chockerande faktiskt..

Och en minnesanteckning till mej själv; Plockade ut tungstaven för en vecka sedan. Läppringen plockades ut igår, och nosringen åkte ut idag.

Nä, nu ska man nog hoppa in i en dusch, och sedan njuta av semlan.

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0