Och på den tredje dagen..

så känns det som om man har blivit överkörd av något jättestort.. Inatt drack jag nog en liter vatten, eftersom munnen blir så torr då jag sover. Kan ju fortfarande inte stänga läpparna! Suck.. och jag känner mej konstant drogad.. kan inte läsa riktigt, inte konsentrera mej helt på något.. Men, tabletterna minskar smärtan.

Förresten, såhär ser jag ut idag!

18 feb. tredje dagen efter op.

Som ni ser så är läpparna fruktansvärt misshandlade, så dom måste smörjas med Idominsalva. Och blåmärkena börjar framträda nu, här kommer en bättre bild!
18 feb.
Lagomt misshandlad, men man ska ju bli bättre.. Och vad äter jag när jag är såhär svullen? Jo, massor av yoghurt och nyponsoppa..

Byebye!

Kommentarer
Postat av: Ellinor Märta Isaksson

Men stackare! :(

Krya på dej kusin <3

2011-02-18 @ 22:44:38
URL: http://eeellinor.devote.se
Postat av: BamCe

Ajajajajajaj vännen men det går väl åt rätt håll får man hoppas :)

2011-02-24 @ 06:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0