Operation färdig!

Nu är det klart! Igår blev jag inkörd på operation vid 08:00. Läkarna hade räknat med att det skulle ta fem timmar ungefär, men det tog bara tre. Så nu är det äntligen klart.. Nu ska bara svullnaden gå ner, fortsätta med skruvningen av överkäken (som jag ska göra i tio dagar ungefär), och fortsätta med tandreglering. Orkar inte skriva så mycket mer, men allt gick bra, jag lever. Har lite ont, med det kan man räkna med.. =)
Här kommer en bild på mej från igår! Alldeles efter att jag kommit tillbaka till rummet efter uppvaket!


Man är ju riktigt svullen! Så svullen att jag inte kan stänga läpparna, eller gapa..


Byebye!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej Tjejen!

Hoppas att du läker ihop snabbt och någorlunda smärtfritt, och hoppas du får det resultat du hoppas på! Måste få säga att jag är otroligt imponerad över att du törs, verkar vara en rejäl genomgång du fått!

Krya på dig!

KRAM

2011-02-16 @ 11:08:35
Postat av: Bella

Krya på dig, gumman!

2011-02-16 @ 11:51:52
URL: http://klyktattaren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0