Sjätte dagen..

.. efter operationen.

Helgen har varit riktigt jobbigt. Ansiktet svällde upp till nya höjder, då speciellt underläppen. Den hade exakt samma storlek som en prinskorv.. och det gjorde ont. Men nu är svullnaden äntligen påväg ner! Jag kan sluta munnen nu =)

Jag blir fortfarande väldigt seg på medicinerna jag tar mot smärtan. De jag har fått utskrivet är Tradolan och Diclofenac, samt Alvedon. Lagomt drogad.. Men dom funkar! Dom har till och med tagot bort smärtan i ryggen, händerna och i knäna. Jag har haft ont i händerna och knäna sedan högstadiet. Men inte nu!

Och jag är grymt sugen på fast föda.
Det jag har levt på nu sedan operationen är fil, yoghurt och nyponsoppa..

Men men, vill man vara fin, så får man lida pin. (Eller något)

BYebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0