Dag 05 – Vad är kärlek?

Kärlek.
Enligt mej så kan man känna flera typer av kärlek, och när man känner kärlek till någon eller något så känner man sej mer komplett.

Jag känner en djup kärlek till min pojkvän, som skänker mej trygghet, uppskattning och själslig ro.

Jag känner kärlek till min familj, som har uppfostrat mej till en bra människa. Och som alltid finns där.

Jag känner kärlek till mina vänner, som får mej att känna mej som en fullkomlig och känslomässigt rik människa.

Jag känner kärlek till mina favoritböcker, som ger mej en tillflyktsort då världen är jobbig.

Kärlek är så mycket, kärlek är allt. Det är svårt att sätta ord och att förklara vad detta fenomen betyder för mej. Som, jag skulle få stora sammanbrott utan mina böcker, känna mej oerhört ENSAM utan min pojkvän. Skulle dö om mina vänner och min familj plötsligt skulle försvinna.
Kärlek är så stort att man inte skulle kunna leva utan. JAG skulle inte kunna leva utan det.
Skulle du?

Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0