Etapp ett; fortsättningen

Nu har det gått två timmar sedan jag var hos folktandvården och "rotborstade" ena hörntanden, och gjord en provisorisk lagning. Och jag förstår inte varför folk tycker att det gör ont, för jag kände ingenting! Och då var jag ändå inte bedövad. Tyckte att det var lite småmysigt då läkaren raspade och gjorde rent i tanden...

Eftersom lagningen bara är provisorisk, så ska jag in igen den 26 och göra en rotfyllning. Sedan är det bara ombyggnationen av tandställningen kvar, sedan är jag färdig för operationen!

Ni får ursäkta att jag skriver mycket om mina tänder och käkoperationen, men det är som terapi för mej. För om jag ska vara ärlig; Jag är SUPERNERVÖS och TOKRÄDD inför operationen.. Tänk om dom råkar kapa några av ansiktsnerverna? Tänk om mitt tal blir saboterat? Tänk om bettet inte blir bra i alla fall? Tänk om det inte blir estetiskt bra? Tänk om jag inte vaknar efter narkosen?

Äsch, vem som helst skulle nog tycka att sådana här grejer är småjobbiga. Lite får man noja =)

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0