NUS - Dag 2

Nu är jag hemma i lägenheten, i favoritänden på soffan, och bara myser!
Klev upp kvart i sex imorse, njöt fulla drag av hotellfrukosten, och sedan bar det av till NUS ännu en gång.
Först så fick jag träffa jättetrevliga läkare på ÖNH (öron-näsa-hals kliniken), och där fick jag komma in i ett rum med en filmande röntgenkamera, som skulle filma hur min gom och lambå rörde sej då jag pratade. Men för att det skulle funka, så fyllde läkarna min näsa med någon typ av kontrastvätska. Visserligen smakade den smultron, men det var ändå ganska obehagligt. Sedan blev det att gå till ett annat rum, där den vänstra näsborren blev bedövad (samt halva svalget) så att det inte skulle kännas då den lilla, smala kameran fördes in i näsan. För då skulle dom kolla hur det såg ut med en annan synvinkel.
Börjar faktiskt känna mej som en labbråtta...

Men nu är alla jobbiga undersökningar klara. Nu är det bara resten kvar.

Och något helt annat, imorgon ska jag ta mej tusan ut och festa! Nackdelen är att ingen av dom jag brukar gå ut med ska ut.. Hmm. Det löser sej nog.

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0