Återbesök 3

Igår så var man på ytterligare ett återbesök, och det var det jävligaste jag någonsin gjort.. I början gick det bra, kirurgen sa att allt såg mycket bra ut. Nästan för bra. Sedan blev det rutinrötgen. Sedan tillbaka till kirurgen igen, för att plocka styngnen. Först var jag stolt att jag läkte bättre än "normal" patienten, sedan önskade jag att jag inte hade läkt bättre. Att plocka styngnen gjorde så jävla ont! Mats (kirurgen) fick mej att storgråta av smärta 3 gånger, samt krypa ut tandläkarstolen i brygga, så att jag välte brickan med verktyg.. "Normala" patienter har inte fått tillbaka sin känsel i tandköttet då stygnen plockas, medan jag har nästan fått tillbaka full känsel..

Sedan bad jag kirurgen och tandregleraren att komma på en ersättare till min "brygga" som jag har i käften, eftersom jag inte kan prata med den. Och  jag måste kunna prata när jag börjar jobba igen..

Men men, nu ska jag hänge mej tillbaka till böckernas värld. Ännu en gång har jag börjat läst Jean M. Auels underbara bokserie Jordens Barn. Är på tredje boken nu; Mamutjägarna. =)

Byebye!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Ska göra en likadan operation snart är sjukt nervös :/

Är 15 år

2011-08-27 @ 20:35:49
Postat av: Sofie

Hej Yasmine!



Såg din kommentar nu, och jag vet inte om du kommer läsa detta, men operationen är ingenting att oroa sej över! Det är normalt att vara orolig och rätt, men sjukvården här i Sverige är sjukt bra, och kirurgerna vet vad dom håller på med =)

Kram på dej!

2011-10-03 @ 15:39:40
URL: http://bodymodsplash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0