Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig

Jaha, dags att fortsätta med "30-dagars listan". Och dagens punkt innehåller i sej själv en lista =)

  1. Jag är pinsamt rädd för myror.
  2. Min absoluta favoritbok är "Tyst musik" av Mary Balogh
  3. Jag har aldrig rökt hash eller testat någon annan olaglig drog.
  4. Jag har haft en hörapparat, men som blev stulen..
  5. Min favoritblomma är maskrosen.
  6. Jag börjar gråta om folk bråkar/skriker i min direkta närhet.
  7. Har tics, som märks mest när jag är stressad.
  8. Jag tror på änglar.
  9. En av mina stora önskningar är att bli 10cm kortare =)
  10. Älskar trianglar. (Den geometriska figuren)

Lite mer om mej i alla fall =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0