Tradera och Twilight-saga feber

Som många i min närhet redan vet, så älskar jag bokserien Twilight-saga. Och jag har gett mej tusan på att jag ska gå på biopremiären av Breaking Dawn part 1. Och för att göra det lite mer nördigt, så tänkte jag klä ut mej till en av karaktärerna som jag verkligen uppskattar i Breaking Dawn/Så länge vi båda andas -boken.

Hur ska jag lyckas med det då? Steg ett var att beställa linser, för att få mina ögon att bli bärnstensfärgade (vill vara en "vegeterisk" vampyr). Med lite tur kommer dom på Onsdag, och jag hoppas verkligen att dom blir bra.
Steg två är peruken, då vampyren jag vill klä ut mej till har långt, vackert, blont hår.. Peruk är ett måste, eftersom mitt hår varken är långt, vackert eller blont.

Så vart kan man få tag på en hyffsat billig, och snygg peruk? Tradera såklart!
Jag budade på denna skönhet, och vann! Tycker den är riktigt snygg, vad tycker ni?

 

Jag bör tillägga att jag kommer att klä ut mej så som jag uppfattar karaktären från böckerna, och inte från filmen.

 

Men nu ska jag fortsätta att titta på tv-serien Bones, ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0