Andra försöket.

Imorgon ska jag in på operation, igen. Förhoppningsvis så kommer man in i operationssalen den här gången, så jag blir av med den där rackarns blobben någon gång. Förra gången jag blev inlagd för dagkirurgi, så fick jag fint sitta i en sjukhussäng utan sällskap från 10:00 till 16:00. Utan mat, vatten och dropp. Och utan någon att prata med. Sedan kom sköterskan och sa "Tyvärr, kirurgen har inte tid för dej idag, då får åka hem och återkomma en annan dag." Vilket j*vla fail. Blev lite less faktiskt.

Dagen efter fick jag ringa till en koordinator som gav mej tiden 3/4 klockan 07:10. Imorgon.
Börjar arbeta upp nervositeten igen.. Men som tur är så ska min vän Malin följa med. Hon ska skjusa till och från sjukhuset, och försöka vara hos mej när jag vaknar. Det känns riktigt skönt <3

Önska mej lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0