Efter operationen

Oj! Nu var det ett tagt sedan jag skrev, hmm, tydligen är inte det här med att blogga riktigt min grej. Men men!

Här kommer en bild på hur jag såg ut för ungefär ett år sedan (18/2-2011):

Här var man svullen, blågul, öm och hög på värktabletter. Det här kortet togs 3 dagar efter operationen..

 

Och här är en bild tagen den 14/2-2012, på alla hjärtans dag:

 

 

Lite suddig bild, men den är tagen med mobilen, så bättre än såhär kan inte väntas =) Här finns det inte längre någon svullnad, och inga läskiga gluggar mellan tänderna. Jag har nästan full känsel, tyvärr så har jag fortfarande stickningar/"sockerdricka"/domningar i högra delen av underläppen. Men den är i alla fall inte helg borta! =)

Och med lite, lite tur, så försvinner tandställningen till sommaren! Snart är jag klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0